عکس | اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر
کد خبر: 4175026
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

عکس | اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر

  اجتماع دانشجویان مازندران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل در بابلسر برگزار شد.

 اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر

به گزارش ایکنا از مازندران، عملیات طوفان الاقصی پاسخی به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی است و اتفاقات غزه از اتفاقات عجیب، یک معجزه و یک سنت خدایی است.

 از سوی سازمان بسیج دانشجویی مازندران، اجتماع بزرگ دانشجویان استان مازندران، در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از عملیات طوفان الاقصی، جمعه ۲۱ مهر ماه در میدان بلال شهرستان بابلسر با حضور دانشجویان استان مازندران و مسئولان لشگری و کشوری بابلسر برگزار شد.

دانشجویان در پایان این اجتماع بزرگ دانشجویی با برافراشتن پرچم فلسطین، اقدام به آتش زدن پرچم رزیم غاصب صهیونیستی اسرائیل کردند.

اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر اجتماع ضد صهیونیستی دانشجویان مازندران در بابلسر
انتهای پیام
captcha